Συχνές Ερωτήσεις

Η επικοινωνία μαζί σας αποτελεί για εμάς μεγάλη χαρά. Για τη δική σας διευκόλυνση έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη λειτουργία του MyMastoras.gr.

Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα, μήνυμα, παρατήρηση ή επισήμανση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ειδικής φόρμας στο τέλος της σελίδας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2610 27 22 93 ή απευθείας με e-mail στο sales@mymastoras.gr.

Παραγγελίες

Πως κάνω παραγγελία;

Αφού επιλέξετε τα προιόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί  ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ.

Στο επόμενο βήμα μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό στο MyMastoras.gr , προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας ή να ολοκληρώσετε  παραγγελίες που εκκρεμούν.

Αν δε θέλετε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο MyMastoras.gr και επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης:

  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας δείτε τον οδηγό παραγγελίας εδώ.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της παραγγελίας σας. Το email περιέχει όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας καθώς πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας. Σε αυτή την περίπτωση καλέστε μας στο 2610 27 22 93 για να ελέγξουμε μαζί την παραγγελία σας.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας οι παραγγελίες ΔΕΝ λαμβάνονται τηλεφωνικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο 2610 27 22 93 από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-17:00.

Μπορώ να ελέγξω το κείμενο πριν την εκτύπωση;

Βεβαίως. Η διαδικασία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, περιλαμβάνει την οριστική έγκριση σας, στη μακέτα του προϊόντος που παραγγείλατε.

Η μακέτα θα σας αποσταλεί με ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που δώσατε κατά την παραγγελία σας σε διαστημα 3 ημερών από την καταχώρηση της για να την ελέγξετε και να μας ενημερώσετε για τυχόν λάθη ή αλλαγές.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι η έγκριση της μακέτας σας είναι υποχρεωτική και θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 3 ημέρες από την ημέρα που θα σας αποσταλεί. Παραγγελίες που δεν έχουν λάβει τελική έγκριση από τον πελάτη δε θα περνούν στο στάδιο της παραγωγής και θα ακυρώνονται.

Πόσες φορές δικαιούμαι να κάνω αλλαγή στα στοιχεία της μακέτας μου;

Yπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας έως και 3 μακετών για αλλαγές στο κείμενο, στα ονόματα, στις διευθύνσεις, κ.α. Η εταιρεία υποχρεούται να χρεώσει διαχειριστικά έξοδα 10€ εάν πραγματοποιηθούν παραπάνω μακέτες. Τα λάθη για τα οποία ευθύνεται η εταιρεία μας δεν υπολογίζονται στις 3 μακέτες.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

  • Με τραπεζική κατάθεση. (Έξοδα αποστολής 6€ μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.)
  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. (Έξοδα αποστολής 6€ μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. )
  • Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. (Έξοδα αποστολής 6€ μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. – Τα έξοδα αντικαταβολής ορίζονται από τη μεταφορική εταιρία)

 

ΚΥΠΡΟΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε αποστολές στην Κύπρο, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για αποστολές στην Κύπρο δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.

ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε λοιπές χώρες εξωτερικού εκτός Κύπρου, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Σε συνέχεια και αφού καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας, η διαχείριση παραγγελιών υπολογίζει το βάρος της αποστολής και εντός μίας ημέρας σας αποστέλλει e-mail με νέο link και οδηγίες για την πληρωμή των εξόδων, ενώ η αρχική σας παραγγελία παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Για αποστολές στο εξωτερικό δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Όχι. Δεν υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας. Υπάρχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας σε κάποια προϊόντα η οποία αναγράφεται στη σελίδα τους.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
  • Mέσω τηλεφώνου στο +30 2610 272 293 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 14:00)
  • Mέσω e-mail στο sales@mymastoras.gr.

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία.

Γίνεται αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό;

Η εταιρεία μας αποστέλλει καθημερινά προϊόντα εκτός Ελλάδος.

ΚΥΠΡΟΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε αποστολές στην Κύπρο, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για αποστολές στην Κύπρο δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.

ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ

Για παραγγελίες που αφορούν σε λοιπές χώρες εξωτερικού εκτός Κύπρου, η πληρωμή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά μέσω Paypal ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής. Σε συνέχεια και αφού καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας, η διαχείριση παραγγελιών υπολογίζει το βάρος της αποστολής και εντός μίας ημέρας σας αποστέλλει e-mail με νέο link και οδηγίες για την πληρωμή των εξόδων, ενώ η αρχική σας παραγγελία παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Για αποστολές στο εξωτερικό δεν είναι διαθέσιμη η μέθοδος της πληρωμής με αντικαταβολή.

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ( sales@mymastoras.gr) για την επίλυση του προβλήματος ή τηλεφωνικά στο +30 2610 272 293.

Επιβεβαιώσατε την παραγγελία μου αλλά έχω λάβει ένα e-mail που με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί συνέβη αυτό;

Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Αποστολές & Παραδόσεις

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Για τις αποστολές το MyMastoras.gr συνεργάζεται με την ACS Courier.

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Οι αποστολές στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 5-10 εργάσιμων ημερών.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τη 13:00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τη 13:00 (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Ο Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Φόρμα Επικοινωνίας